vtk_2011_logo.png
 
 
 
EU.png                                                                           USZT.png

PROJEKTDOKTORI SZOLGÁLTATÁS        


Cégünk, a VTK Innosystem Kft. pályázatíró és koordináló szervezeteként 16 éve működik együtt önkormányzatokkal, állami szervezetekkel és a versenyszféra beruházóival Európai Uniós környezetvédelmi projektjeik előkészítésében, megvalósításában és utógondozásában.

A 2007-2013-as Új Magyarország Fejlesztési Terv, Új Széchenyi Terv, valamint a Széchenyi 2020-as programozási időszak során több mint 60 környezetvédelmi projekt tervezésében és sikeres lebonyolításában vettünk részt.
Gyakran tapasztaljuk, hogy a pályázóknak a projektjük megvalósítását követően szakmai támogatás nélkül kell a fenntartási időszak során egyre szigorodó ellenőrzésekkel és kötelező feladatokkal megbirkózniuk, melyet tovább nehezíthet a megvalósítás során nem kellő körültekintéssel ellátott projektmenedzsment szolgáltatás. Cégünkhöz ezidáig is több megkeresés érkezett, hogy segítsünk az ellenőrzésekre való felkészülésben, vagy az ellenőrző szervek által előírt kötelezettségek teljesítésében.

A hasonló problémákkal küzdő projektgazdák részére dolgoztuk ki Projektdoktori szolgáltatásunkat.

Feladataink ellátására széles szakterületet lefedő szakember-állománnyal és külső szakértői/partnercégi hálózattal rendelkezünk. Szolgáltatásaink felölelik a vízgazdálkodás, hulladékgazdálkodás és környezetvédelem számos területét. Projekt menedzseri csapatunk tudásbázisa környezetmérnök, vegyészmérnök, gépészmérnök, vízépítő mérnök, műszaki menedzser, közgazdász és közbeszerzési referens végzettségű kollegáinkra épül, akik már jelenleg is több éves gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek a projektek utóéletének felügyeletében.

Az Irányító Hatóság, vagy EUTAF ellenőrzésre való felkészítésre irányuló Projektdoktori tevékenységünk keretében az alábbi feladatokat végezzük el:
  1. Projekt átvilágítása a helyszíni ellenőrzésekre való felkészülés keretében
    • Projektdokumentáció kezelés ellenőrzése, pályázati archívum aktualizálása, szükség esetén rendszerezése
    • Támogatási Szerződés vállalásainak ellenőrzése (horizontális vállalások, indikátorok, jelentéstételek teljesítése, egyedi előírások, stb.)
    • Jogszabályi megfelelés ellenőrzése (egységes működési kézikönyv előírásai, kapcsolódó szakág jogszabályi előírásai, általános megfelelés (pl. környezetvédelmi programok, esélyegyenlőségi tervek megújítása), stb.)
    • Javaslattétel és közreműködés az esetlegesen feltárt hiányosságok pótlásában
  2. Helyszíni ellenőrzések koordinálása, felügyelete, személyes jelenlét biztosítása
  3. Közreműködés az esetlegesen előírt intézkedési tervek teljesítésében
Projektdoktori tevékenységünk mellett korábbi partnereinknél számos esetben Fenntartási Menedzserként a projekt utógondozásának teljes körű, szakszerű koordinálását is végezzük. Igény esetén bármely projektgazda részére biztosítjuk ezen szolgáltatásunkat, Önkormányzatuk így biztos lehet benne, hogy a Támogatási Szerződésben és vonatkozó jogszabályokban előírtaknak minden tekintetben eleget téve teljesítheti utógondozási kötelezettségét.
 
Teljes körű szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:
  1. Kapcsolattartás és együttműködés (adatszolgáltatás) az Önkormányzattal, valamint az Irányító Hatósággal.
  2. Adatszolgáltatás, illetve szükség esetén ad-hoc beszámolók / jelentések készítése az Önkormányzat és az Irányító Hatóság számára.
  3. A fenntartási időszakban felmerülő bármilyen nemű kérdések, problémák igények kezelése a projekttel kapcsolatosan.
  4. Az indikátorok, illetve az esélyegyenlőségi és fenntarthatósági vállalások nyomon követése.
  5. Dokumentáció kezelési folyamatok folyamatos ellenőrzése, pályázati archívum aktualizálása.
  6. Helyszíni ellenőrzésekre való felkészülés, illetve azok koordinálása, felügyelete.
  7. Az éves projekt fenntartási jelentésekhez szüksége adatgyűjtés, illetve adatfeldolgozás.
  8. Éves projekt fenntartási jelentések készítése (a hatályos útmutatónak megfelelően), az alábbi tervezett tartalommal:
    • Azonosító adatok
    • A projekt támogatási szerződésben vállalt számszerűsíthető eredményeinek, illetve a kitöltési útmutatóban részletezett egyéb mutatóinak ismertetése
    • Az esélyegyenlőség érvényesülésének bemutatása
    • A környezeti fenntarthatóság érvényesülésének bemutatása
    • A projekttel összefüggésben felmerült, a pénzügyi elszámolás részletes szabályai c. útmutató szerint arányosított bevételek bemutatása
    • Nyilatkozatok
  9. Az éves projekt fenntartási jelentések Irányító Hatóság által történő ellenőrzése során esetlegesen felmerülő hiánypótlási eljárások lebonyolítása, a hiánypótlási dokumentáció összeállítása.
  10. Rendelkezésre állás.

Amennyiben felkeltettük érdeklődésüket ajánlatkéréssel kapcsolatban keressenek minket az alábbi elérhetőségen:
 
Csaba Dénes
projekt vezető
VTK Innosystem Kft.
 
Telefon:             (36-1) 215-8857
Fax:                  (36-1) 216-1695
Mobil:                (36-30) 730-3288
E-mail:              csaba.denes@innosystem.hu
Honlap:             www.innosystem.hu
 
Központi iroda:   H-1134 Budapest, Pattantyús u.7.
Győri iroda:        H-9026 Győr, Kagyló u. 6.


Kiemelt referenciáink:

  • Zalaegerszeg és környéke szennyvíztisztító telep és csatornahálózat fejlesztése
  • Nagykanizsa és környéke szennyvíztisztító telep és csatornahálózat fejlesztése
  • Tápióság szennyvíztisztító telepeinek és csatornahálózatának fejlesztése
  • Észak-alföldi ivóvízminőség javító program
  • Heves megyei hulladékkezelési rendszer
  • Békéscsaba MJV szennyvíztisztításának és csatornázásának fejlesztésére Kohéziós Alap pályázat megalapozásához előzetes megvalósíthatósági tanulmány készítése
  • Víz Keretirányelv végrehajtásának elősegítése II. fázis
  • Fenntartási jelentések készítése
    • Körösladány
    • Nagycenk-Nagylózs
    • Nagykovácsi